Wednesday 3 September 2014

Promosi September 2014

Gempar !

Gegar !

Wah Promosi BERGANDA bulan ini .

Shaklee menawarkan 

Promosi Beli 6 Percuma 1 bagi Collagen Powder 


DAN 

Promosi Beli 3 Percuma 1 bagi Meal Shake


Jadi pada mama dan papa boleh beli Callogen Powder untuk awet muda. Anak pula boleh dapatkan Meal Shakes untuk kekal sihat dan bertenaga. Bestnya promosi untuk keluarga nie.

Bukan sahaja boleh mendapatkan kelebihan dan kebaikan khasiat produk Shaklee, anda juga boleh dapatkan

-  Free yuran keahlian yang berjumlah RM 75.00 
-  Bonus yang dibayar cash pada pertengahan bulan terus ke dalam 
    akaun anda 
-  Free delivery..Penghantaran secara pos percuma jer tau.  

Tunggu apa lagi ...jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan promosi yang memang berbaloi nie



















TAHUKAH ANDA : semakin umur meningkat naik..semakin turun kalogen di dalam badan kita. Ditambah dengan cara pemakanan yang tidak seimbang dan kerap minum minuman berkafein serta merokok boleh menyebabkan kita kehilangan lagi kalogen. Mahukah kita tua sebelum usia? Jom mari kita berusaha untuk tampil dengan wajah dan tubuh yang semakin muda. 



SITUASI saya yang memalukan : Bila ada customer yang tua dari saya memanggil saya kak wani. Ataupun mereka yang masih belajar di University panggil saya makcik...Ohhh tidak..saya perlu berubah. Saya tidak tahu jika perkara sama terjadi kepada anda...huhuhu... Jom kita berusaha menjadi awet muda demi suami, anak-anak, keluarga dan yang paling penting untuk KITA.





BELI 3 MEAL SHAKES PERCUMA 1 

Mesti mak-mak, ibu-ibu, umi-umi dan papa-papa sekalian suka nie. Mana taknya beli 3 boleh dapat 1 percuma lagi. Meal Shakes sangat sinonim dengan kanak-kanak. Kadang kala kita sebagai ibubapa agak rasa tercabar bila ada kata-kata atau suara lain yang menyebut:

" Kau tak kasi makan anak-anak ke? kenapa kurus sangat anak kau nie.Mari sini bagi aku jaga " 

Terasa tak anda, tercabar tak anda.. Kalau saya tercabar seolah olah saya tak pandai menjaga anak. 

Dan saya juga akan terasa hati bila anak saya sakit atau kerap sakit dan orang mula membuat perbandingan dengan anak-anak mereka...oh no i kennot take itlah  ..

Dan saya juga akan terasa hati bila mana kebanyakan makanan anak saya tidak mahu makan dan tidak boleh makan manakala anak2 orang lain dengan senang hati dan bersuka ria makan apa sahaja  

Sedihnya hati.. jika saya ditempat anda saya akan mencari suppliment untuk menutup mulut-mulut jahat itu dan membuktikan bahawa anak-anak saya adalah yang terbaik di antara semua anak-anak lain... Dan itu yang saya lakukan  dan kini saya sungguh gembira dengan keadaan anak-anak saya  


 Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai kelebihan Meal Shakes dan resepi-resepi Mealshakes
 Sila klik Kelebihan dan Resepi Meal Shakes

ataupun klik Merawat Ekzema bersama Meal Shakes



Ingin mendapatkan sebarang penjelasan bolehlah hubungi saya seperti berikut. 

SMS / WASSUP : 0173586889
Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Bukit Aman dan Pantai Dalam 
Penghantaran secara pos di seluruh Malaysia 

Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah



No comments:

Post a Comment