Monday 1 December 2014

Tips Pengantin Baru Menawan Siang dan Malam

Bila sebut sahaja pengantin kita akan bayangkan pengantin yang sungguh cantik dan berseri serta ada aura yang tersendiri. Bagi bakal pengantin yang ingin tampil cantik dan berseri di hari yang bersejarah mesti punya akan mencari2 produk yang akan memukau hati yang melihat terutamanya bakal suamikan. Nak-nak kalau makcik2 yang datang majlis kahwin tu x lekang dari mulut asyik sebut cantiknya pengantin. Cantiknya.. berbeza sungguh.


Saya dah merasainya ..huhu..kembang sekejap bila nenek saya yang stroke cuba melambai tgn pada saya dan berkata "Cantiknyer kau" .. tu adalah ayat yang paling menyentuh perasaan saya . Dan lagi satu bila ipar2 saya menyatakan saya macam " Puteri Gunung Ledang". hahahahah.. Ipar2 puji i u , jgn jeles.....(angkat bakul sendiri nampak)

Seronok tak kalau dipuji macam tu. Seronokkan . X sangguplah rasanya bila jadi pengantin muka suram, x ada aura. Malu rasanya kalau tampil macam tu.

Lagi satu masa siangnya, waktu majlisnya muka cun bangat, tapi bila malam dah hilangkan semua make up, suami pula terperanjat muka kita x berseri2 macam siang tadi. Siang lain malam lain.. Malu betoi rasanya kalau suami tegur napa awak dah x cantik malam nie..huhu

Untuk menjadi seorang isteri, mesti kita berusaha sedaya upaya untuk tampil cantik dan berseri untuk suami kita terutamanya malam pertama. Betoi tak...  

Jadi di sini saya nak nasihatkan bakal-bakal pengantin untuk mengambil produk yang sangat berkesan untuk anda tampil berseri, muda, menawan, mencerah, menegang bukan sahaja pada kulit muka anda malah pada miss v anda.

Suka tak . Cantik di luar dan di dalam. Bonus bagi anda . Jangan hanya titik beratkan muka sahaja. Sebagai seorang isteri, nak nak pada hari pertama anda menjadi isteri anda tentu ingin memberi yang terbaik untuk suami supaya ianya menjadi kenangan buat anda berdua. 

Saya nasihatkan anda untuk menggunakan Collagen Shaklee . Produk ini adalah dari bahan semulajadi. Tiada kandungan bahan terlarang mahupun penggunaan dadah . Tak perlu lagi untuk menumbuk atau makan sireh seperti orang dulu2. Saya pun rasa x ada yang sanggup nak makan sirehkan..heheh. Produk yang saya kenalkan adalah 

Collagen Shaklee 



Apa itu Kolagen (Collagen)

Kolagen adalah tisu penyambung yang membantu dalam mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit, rambut, kuku, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi dan saluran darah.
Lebih kurang 72% daripada kulit adalah kolagen 
80% tulang adalah kolagen. 
Kornia mata kita pun sebenarnya adalah kolagen. 
Haaa banyak tak kolagen dalam badan kita nie


Fungsi Kolagen 

Kolagen bertindak melindungi organ kita seperti hati, perut, jantung, paru-paru, saluran dara, sel otak dan organ dalaman lain. Kalau untuk organ luaran, kolagen membantu dalam kecantikan dan kesihatan. Kulit jadi licin dan berseri, tiada jerawat atau jeragat, jadi awet muda, jadi ejen anti penuaan, menegang dan paling best, boleh bantu mencegah penyakit.


Kesan Kolagen 

Ujian klinikal ke atas Shaklee Collagen Powder membuktikan 71% pengguna mempunyai tesktur kulit yang lebih gebu selepas mengggunakannya selama 8 minggu berturut-turut

  • 69% peningkatan terhadap kelembapan kulit
  • 75% peningkatan terhadap kelicinan kulit
  • 90% peningkatan terhadap keserian wajah dan kulit
  • 80% pengurangan kedutan diwajah




Apa kata mereka yang telah menggunakannya. Mungkin anda juga akan menjadi peminat Collagen Shaklee lepas nie. Jika mereka berani  mencuba dan bergembira mendapatkan hasilnya. Kenapa tidak dengan anda kan. Mereka  telah mendapatkan hasil yang menakjubkan  walaupun belum lagi habis 1 kotak . Anda bila lagi .














Saya rasa adalah lebih selamat untuk mengambil kolagen secara minuman daripada suntikan. Dengan hanya minum sahaja anda boleh mendapatkan kesan kolagen di seluruh badan. Tak perlu merisiko kan diri dengan mengambil suntikan di muka, di miss v, di lengan, di kaki, diperut. 

Beli sahaja Collagen Shaklee yang bernilai  RM 298.00 sekotak. Selamat dan mudah. Tentunya dari bahan semulajadi. Jangan mengambil risiko dengan mengambil produk kecantikan yang mengandungi bahan kimia, sudahnya anda akan menyesal pada hari persandingan anda. Kenali dahulu produk yang anda gunakan dan jangan sesekali mengikut trend. Setiap orang lain kesannya. 

Kempen Drug Free - Katakan Tidak!
Ingin mencuba produk Shaklee bolehlah hubungi saya seperti berikut. Atau ingin bersama menambah pendapatan dengan saya dan mendapat potongan harga bagi produk Shaklee, jom hubungi saya.  


SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Bukit Aman dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah



No comments:

Post a Comment