Wednesday 11 March 2015

Cantik Dan Kurus Sebelum Raya Puasa

Sapa nak cantik dan kurus dan vogue masa raya. Angkat tangan. Bukan korang jer angkat tangan , saya pun angkat tangan. Saya pun akan terlonjak-lonjak nak cantik dan kurus masa Raya Puasa nanti..heheheh. Ramai yang nak tampil cantik dan kurus masa Raya Puasa selalunya akan diet kaw kaw waktu Bulan Ramadhan. Tapi ada juga yang x boleh nak diet waktu nie sebab banyak jemputan buka puasa yang sangat mengancam. Betoi tak.

Sekarang nie bulan March, ada lagi 3 bulan nak menyambut Hari Raya Puasa. Ada yang dah beli baju raya, persiapan awal2 lagi. takut x sempat baju raya tempah nanti. Tapi korang semua dah bersedia ke atau dah buat persiapan ke untuk cantik, vogue dan kurus masa raya. Saya rasa 3 bulan nie adalah sesuai untuk anda mulakan dan mempersiapkan diri anda.

Bagaimana nak cantik, kurus dan kulit gebus gebus?



Kenapa Ramai Yang Sukakan ESP dan Menjadi Hot Produk Kami? 
Time promosi nielah time giler-giler orang semua membeli dan time nie kami sibuk melayan pelanggan yang nakkan ESP dan jangan terperanjat jika ada yang menyatakan dah out of stok. Stok yang HOT dan digemari ramai bukan untuk perempuan jer, lelaki pun pon tau.

✓  ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu, putih dan licin
✓  ESP mengembalikan keserian wajah dari kelihatan kusam dan tidak bermaya
✓  ESP membantu untuk masalah kulit berjeragat dan mereka yang mengalami selulit
✓  ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda
✓  ESP mengentalkan dan memejalkan punggung anda
✓  ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
✓  ESP cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
✓  ESP berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan
     protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.
✓  Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit

Korang nakkan muka yang cantik, halus mulus, putih, berseri dan licin bila nak sapu bedak muka tanpa ada tompok-tompok. Korang cubalah ESP dan Vitamin C. Mesti meletop 

Kalau korang nak nak lagi hebat glowing-glowing gitu muka korang . Korang cuba set ESP dan Vitamin E. Tapi kalau ada jerawat yang besar2 tu kenalah tambah zink. Barulah hilang parut2 jerawat tu dan lagi glowing2 muka korang 

Kalau nakkan pula muka halus mulus, body shape up lebih power tanpa ada gelebeh-gelebeh. Korang amik ESP dan Cinch 

Kalau korang nakkan muka halus, cantik, x ada kedut kedut, berseri jer, muda dari umur. Korang amik ESP dan Callogen. Tapi maaflah yang nie dah out of stock yer. Dah x ada dalam pilihan korang buat masa nie. 

Masih tak percaya ke. Nak tengok testimoni mereka yang telah menjadi cantik 





Testimoni ESP shaklee










Sebenarnya ESP memang tak asing lagi dalam kitaran hidup orang perempuan. Esp nie sesuai untuk kaum perempuan dari x kawin, sampai korang kawin sampai korang mengandung sampai korang lepas bersalin sampailah korang tua dan anak yang korang lahirkan tu pun kulit cantik dan bersih, gebu gitu. 

Sebelum nak raya tu sebelum nak comei-comei tu, korang pun boleh jadi bertenaga masa bulan ramadhan nanti. Sebab esp nie beri rasa kenyang dan beri tenaga. Senanglah korang nak berpuasa nanti, buat terawih dan juga bershoping berjam-jam tanpa penat. 

Untuk ketahui lebih maklumat mengenai ESP nie korang boleh tengok dan baca artikel nie 


Kalau rasa nak tanya dan nak tahu lagi apa-apa maklumat, boleh jer tel or sms or wassup saya. Saya boleh kongsi tips dengan anda percuma jer. 


SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Bukit Aman, Brickfields dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah




No comments:

Post a Comment