Monday 9 March 2015

Menggaru Kerana Keputihan

Ada orang sepanjang masa menggaru sebab gatal. Kadang kala dah hilang segan dan malunya kerana dah terlalu gatal. Nak pula lepas ke tandas membuang air kecil lagi menggaru jer di celah kangkang. Bila waktu haid lagi dasyat menggaru . Kadang kala sampai terluka kerana tidak tahan dengan kegatalan. Keputihan membuatkan korang terlalu gatal dan kadang kala sampai terluka dan kadang kala sampai basah seluar dalam korang. 


Kalau dulu orang-orang tua nie biasanya mereka menasihati kita makan manjakani. Sekarang nie mana ada orang yang kenal manjakani. Sapa yang nak rebus manjakani. Siapa yang mampu nak makan manjakani yang pahit tu..ohh tidak.. tak sedap. 

Tapi macamana nak hilangkan kegatalan kerana keputihan nie. Pergi jumpa doktor. Doktor bagi antibiotik. Telan jer . Beres kerja. Tapi bila antibiotik dah habis. Garu balik lagi sekali. Amik lagi antibiotik. Sudahnya bila terlalu makan antibiotik secara berlebihan untuk jangka masa yang panjang boleh buat bakteria semula jadi pada bahagian faraj mati dan ini boleh membuatkan bakteria dan kulat tumbuh.hohoho...korang nak ke bahagian bawah korang nie penuh ngan kulat. 

Ada juga dari korang yang sapu bedak bila dah gatal tu . Kadang-kala ada juga yang sapu macam2 tepung atau apa-apa semburan lah sebab tak tahan gatal. Kalau korang buat macam tu lagi teruklah kerengsangan yang terjadi kat bahagian bawah korang 

Alah...semua orang perempuan kena keputihan..Semua pun ada yang menggaru .. Iyer ke ? Anda pasti ke ? Memang semua perempuan kena keputihan cuma serius atau tak, banyak atau sikit, berbau atau tak. Kalau keputihan tak berada dalam keadaan normal. Korang boleh dan mungkin akan
  • sukar hamil 
  • melahirkan anak pramatang 
  • menyebabkan kemandulan 
  • kehamilan luar rahim 
  • mendapat kanser rahim 
Jangan risau keputihan boleh dirawat. Tak payah lagi rebus, blend, tapis dan minum air yang pahit. Sekarang dah moden ok. Orang sekarang dah buat penyelidikan berjuta-juta nak bagi kesenangan kat korang. Pakai ramuan semuanya dari tumbuhan. Hanya bagi korang telan jer. Tak payah lagi lepas nie nak menggaru . Dah x payah nak malu lagi kat suami, kat orang ramai pasal asyik menggaru dan berbau hanyir bila dekat ngan korang. Lepas makan. telan jer pil nie . Senang kan. Lepas beberapa hari mesti korang dah nampak perubahannya . 



Harganya pun x mahal. RM 53.75 jer pun untuk 330 biji. Bukan takat korang jer yang boleh makan. Nak bagi suami korang makan pun ok. Yang rasa-rasa nak kawin x lama lagi tu. Nak hilangkan keputihan dan nak rapat dan rapatkan lagi keintiman korang. Korang amiklah nie. Telan jer lepas makan. Senangkan . Yang dah bersalin pun kalau nak tambahkan susu dan nak rapatkan bahagian bawah korang pun amiklah alfalfa nie yer. Bonus tau. Bukan tuk keputihan jer nie. Macam-macam alfalfa nie boleh membantu sebab dia detox badan kita. Kalau x caya cuba tengok testimoni kat bawah nie.  
 





Masih x caya ke . Masih meragui keberkesanan alfalfa nie ke. Masih takut nak guna alfalfa nie ke. Tak per. Saya tunjukkan pada korang kebaikan alfalfa nie. Bukan hanya untuk keputihan tapi tersimpan pelbagai lagi kebaikan di dalam alfalfa nie tau. Dah berpuluh tahun kajian dibuat dan berpuluh tahun lagi orang dah makan alfalfa nie tau. 



Order sekarang. Jika korang dah mencubanya korang pasti berpuas hati. Dan tidak mustahil korang akan membelinya lagi selepas itu sebab korang dapat merasakan perubahan yang ketara pada badan korang . 

Tapi perlu untuk saya ingatkan disini. Bahawa alfalfa mempunyai estrogen yang amat sesuai untuk penggunaan kaum wanita tapi mereka yang mempunyai masalah tersebut adalah dilarang menggunakan alfalfa yer 
  • wanita yang mempunyai masalah fibroid tidak boleh mengambil mana-mana suppliment yang mempunyai estrogen 
  • wanita hamil  kerana alfalfa boleh mencetuskan kedatangan haid dan menyebabkan keguguran 
  • pesakit SLE/lupus kerana alfalfa mengandungi sejenis asid amino L-canavanine yang boleh menyebabkan keradangan 
  • pesakit anemia kerana alfalfa akan memusnahkan sel darah merah 
  • tidak disarankan pada wanita yang mengambil pil perancang keluarga 

Set Budget  
Alfalfa complex (s) - 330 tablet - Harga runcit RM 53.75
Alfalfa complex (L) - 700 tablet - Harga runcit RM 97.50



Set pelengkap 
Garlic - 60 tablet - Harga runcit RM 47.00
GLA complex - 60 tablet - Harga runcit RM 91.00
Alfalfa complex (s) - 330 tablet - Harga runcit RM 53.75
atau Alfalfa complex (L) - 700 tablet - Harga runcit RM 97.50




Set keputihan - Hamil 
Vitamin C - 180 tablet - Harga runcit RM 92.00
Garlic - 60 tablet - Harga runcit RM 47.00

 

Kempen Drug Free - Katakan Tidak!
Ingin mencuba produk Shaklee bolehlah hubungi saya seperti berikut. Saya akan memberi khidmat konsultasi secara percuma jer. Atau ingin bersama menambah pendapatan dengan saya dan mendapat potongan harga bagi produk Shaklee, jom hubungi saya.  


SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Brickfields, Bukit Aman dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah



No comments:

Post a Comment