Sunday 8 March 2015

Promosi Bulan March 2015



Dapatkan Promosi Bulan March yang menarik dan sangat dinanti nantikan oleh ramai orang. Bulan nie jer yang terakhir promosi dan jualan tanpa ada caj tambahan. Bulan depan dah start GST. Rugi kalau anda x beli dalam bulan terakhir nie. Simpan dan buat stok dirumah sebelum startnya GST. 6% tau caj tambahan yang akan dikenakan. Jadi pastikan bulan ini anda

  • buat stok lebih dirumah 
  • order sebelum kehabisan stok
  • rebut diskaun dan percuma selagi masih ada . 
ESP - Hot seller 
- Beli 6 percuma 1 tin. Jimat RM 150.00
- Jika beli 6 percuma yuran keahlian berharga RM 65
- Dapat rebet duit cash masuk ke akaun anda dalam RM 30+ 
- Harga jualan 1 tin RM 150.00

Vita-Lea Children  - multivitamin khas buat kanak-kanak 
- Beli 3 percuma 1 . Jimat RM 111.00

Zinc Complex - pengganti ikan haruan 
- Beli 3 percuma 1. Jimat 33.75

Sekiranya anda semua mempunyai sebarang pertanyaan dan ingin berkongsi maklumat bersama saya, bolehlah hubungi saya yer

Kempen Drug Free - Katakan Tidak!
Ingin mencuba produk Shaklee bolehlah hubungi saya seperti berikut. Atau ingin bersama menambah pendapatan dengan saya dan mendapat potongan harga bagi produk Shaklee, jom hubungi saya.  


SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Brickfields, Bukit Aman dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah




No comments:

Post a Comment