Thursday 2 April 2015

5 PROMOSI SHAKLEE SEMPENA GST BULAN APRIL 2015

Time semua barang naik harga, sana-sini naik harga . Sampai roti krim dan nasi lemak tepi jalan pun naik harga. Shaklee pula bagi korang promosi. Bukan 1 jer tapi 5 promosi Shaklee bagi sekali gus dalam bulan April 2015 nie. Haaa amik ko....  Banyak tak promosi yang ditawarkan. Nie semua khas tuk pelanggan dan peminat Shaklee. Sapa-sapa yang nak save duit time nie korang bleh shopping produk Shaklee yer 

PROMOSI APRIL 2015


    

            BELI 6 PERCUMA 1 

                 Harga RM 580.35


            BELI 2 DISKAUN 5% 
                 Harga RM 183.78




 .






 BELI 6 PERCUMA 1 

Harga RM 339.90


 BELI 2 DISKAUN 5% 
Harga RM 105.74





    



         BELI 3 PERCUMA 1 

              Harga RM 550.14












 BELI 3 PERCUMA 1 

Harga RM 550.14











 BELI 3 PERCUMA 1 

Harga RM 429.90








      



            BELI 3 PERCUMA 1 

                  Harga RM 325.98








Sementara stok masih ada. Semasa penjimatan yang besar jumlahnya. Baik korang rebut peluang sementara promosi sedang berjalan. Sekarang nie semua orang nak jimat. 

Korang kumpul kan kawan-kawan , saudara mara kongsi ramai-ramai promosi nie. Hah jimatkan. 

Nak lagi jimat, telefon atau sms atau wassup saya, saya akan cod kepada korang . Tak payah nak keluar bankinkan duit atau nak bayar duit parking dan minyak. 

Pada yang duduk jauh pun jangan risau saya boleh poskan pada korang. 

Hanya hubungi saya dan saya akan memberi khidmat konsultasi secara percuma 

Kempen Drug Free - Katakan Tidak!
Ingin mencuba produk Shaklee bolehlah hubungi saya seperti berikut. Saya akan memberi khidmat konsultasi secara percuma jer. Atau ingin bersama menambah pendapatan dengan saya dan mendapat potongan harga bagi produk Shaklee, jom hubungi saya.  

SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Brickfields, Bukit Aman dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah

No comments:

Post a Comment