Thursday, 23 April 2015

Kulit Gatal Atasi Dengan Krim Mujarab Yang Terlaris DiPasaran

Saya sangat suka krim nie sebab utamanya ianya sangat mujarab dan ianya multi purpose. Semua hal boleh pakai dengan 1 krim jer. Kulit gatal sebab nyamuk ke atau alergik ke atau ruam susu ke atau apa-apa sahaja boleh di atasi dengan Herba Blend sahaja. Tak rasa panas, tak rasa melekit, tak ada bau busuk. Bayi pun selamat pakai. Krim Mujarab yang sangat laris di pasaran dari dahulu dan kini

Yang paling bagusnya ianya tiada Paraben yang membahayakan kesihatan. Paraben banyak dijumpai di dalam produk kesihatan dan kecantikan. Dan lagi satu 100% kandungannya adalah dari herbal. Sudahlah mujarab, bebas bahan kimia yang bahaya dan bahan bahannya ialah dari herba jer. Harganya pun murah. Sebab tu lah krim nie sangat laris




Harga yang dijual termasuk GST ialah RM 29.15.

Jika korang berminat dan membeli dengan saya, kos GST tu saya yang tanggung dan free delivery di kawasan yang saya cover.

Semakin ramai yang mencuba produk nie dan semakin ramai yang kata produk nie bagus. Rugi kalau korang tak cuba. Krim nie pun bukan boleh dapat kat farmasi, hanya boleh dapat di kaunter Shaklee atau dengan SID Shaklee sahaja.


KANDUNGAN DALAM HERBA BLEND yang 100% dari bahan semulajadi dan herba dan tidak ada Paraben







TESTIMONI MEREKA YANG DAH PAKAI 




 



Memandangkan krim nie sangat mujarab dan mendapat permintaan yang tinggi selalu, jangan terperanjat jika anda nak beli stok tetiba x ada.. sebab ianya pernah berlaku . Kenapa ianya sangat digemari sebab x kira umur apa pun walaupun masih bayi krim nie boleh digunakan. Ini menunjukkan kandungannya adalah selamat untuk tubuh manusia. Ianya juga adalah 100% dari herba dan bahan semulajadi yang mana sangat berkesan untuk pelbagai masalah. Sebab tu ia di panggil krim serba guna . Harga dia pun berbaloi dan ia sangat jimat sebenarnya . 


Kempen Drug Free - Katakan Tidak!
Ingin mencuba produk Shaklee bolehlah hubungi saya seperti berikut. Saya akan memberi khidmat konsultasi secara percuma jer. Atau sekiranya anda ingin pulangan wang pada bulan berikutnya (rebet) di samping menambah pendapatan sambil menggunakan Shaklee dan mendapat potongan harga bagi produk Shaklee, jom hubungi saya, saya akan membantu anda.  
SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Bukit Aman, Brickfields dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah


1 comment: