Wednesday 1 April 2015

Pengedar Shaklee COD kawasan Puchong, Pantai Dalam, Bangsar, Brickfields, Bukit Aman.

Saya adalah pengedar Shaklee yang sah bagi kawasan Selangor dan Kuala Lumpur. Besarkan Selangor dan Kuala Lumpur jadi saya akan cover kawasan Puchong, Pantai Dalam, Bangsar, Brickfields, Bukit Aman.

Nak lagi spesifik punya kawasan, tak pe saya senaraikan. Tempat yang akan saya cover ialah

1. Puchong 
- Puchong Perdana 
- Puchong Indah 
- Puchong Prima 
- Puchong Intan
- Puchong Jaya 
- Bandar Bukit Puchong 
- Bandar Puteri 
- Putra Perdana 
- Kg Seri Aman 
- Kg Sri Andalas 
- Pulau Meranti 

2. Pantai Dalam 
- Pantai Hillpark 
- Desa Aman 
- Aparment Permai 
- Bukit Angkasa 
- Bangsar South 
- Pantai Panorama 
-Taman Desa Kerinci 
- Kg Tradisi 
- Kg Pantai

3. Bangsar 
- Jalan Maarof 
- Bangsar Village 
- Bangsar Sport Complex 
- Taman Bukit Pantai 
- Universiti Malaya 

4. Brickfields 
- Sepanjang Jalan Tun Sambathan 

5. Bukit Aman 
- Klinik Tangling 
- Jalan Cenderasari 
- Bank Negara 
- Jalan Tar 
- Jalan Sultan Ismail 
- Jalan Pudu 
-Chow Kit 

Hah besar tak kawasan saya. Besar tau. Apa untungnya saya besarkan kawasan. Sebab nya saya boleh buat COD penghantaran terus kepada anda semua. Senang tak. Korang sms atau wasup jer. Saya uruskan penghantaran. Bayar cash. Siap. Mudah tak. Senang jer kan. Dan yang paling bestnya lagi COD/ penghantaran adalah percuma (FREE) yer x dikenakan sebarang caj tambahan, 

Bermula 1 April 2015 nie pun charge 6% gst semua saya akan tanggung . Korang macam biasa dapat harga jualan yang x berubah harga. BEST TAK 

Dan lagi khidmat nasihat kesihatan juga akan diberikan secara percuma 

Jadi apa lagi peminat produk Shaklee semuanya dihujung jari anda. Dail jer no tel seperti dibawah. x nak dail, wassup pun boleh. Saya akan menghantar produk Shaklee terus kepada anda. Tak perlu lagi anda keluar untuk transfer duit atau pergi membeli belah di Hq atau cawangan Shaklee. Bayar tol dan parking jer pun dah berapa kan. Jadi telefonlah saya. saya berkhidmat untuk anda . heheheh

SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Brickfields, Bukit Aman dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah


No comments:

Post a Comment