Sunday 5 April 2015

HOT SET SHAKLEE Yang Di Sukai Ramai

Di sini saya senaraikan set-set premium yang mendapat permintaan tinggi. Kira HOT SET lah.. Set yang paling disukai ramai dan menjadi pilihan kebanyakan pengguna Shaklee dan juga menjadi sebutan ramai. Kalau ramai yang suka dan menjadi HOT Set maknanya set nie memang betoi-betoi memberi kesan lah kan . Rugi lah kepada sesiapa yang belum mencubakan. Tambah pula produk nie tiada bahan kimia semuanya dari bahan semulajadi. 

Dan Super jimat jika anda menjadi ahli, anda akan mendapat diskaun 20-30%. Jika membeli dengan saya ..kos GST saya sendiri akan bayar untuk anda .Harga yang saya jual pun masih sama seperti harga sebelum GST.  Jom membeli bulan nie. Banyak promosi bulan nie tau.


Set Berpantang Premium - Esp, Vit C, Ostematrix, Zinc, Vit-Lea, Bcomplex 




Set Cantik Premium - Esp, Vit C, Vit E, Bcomplex 




Set Jeragat PremiumEsp, Vit E, Vit C, Gla Complex 





Set Kesuburan Premium - Zinc,  GLA, Vit E, Vit-Lea, Bcomplex




Set Hamil Cergas Premium - Esp, Vit C, Ostematrix, Vit-Lea, B-Complex 
 





Tonik Awet Muda - Vivix 
 


Jangan lupa membeli dan menikmati potongan 20% - 30% jika menjadi ahli. Bayaran untuk menjadi ahli hanya sekali bayar seumur hidup. Sihat dan jimat adalah bagus untuk kehidupan kita kan. Jika sihat kita senang hati, jika dapat berjimat time GST nie pun kita akan senang hati. 

Ramai yang dah mendaftar sebagai ahli dan mendapat penjimatan yang banyak. Anda pula bila lagi ? 


 Kempen Drug Free - Katakan Tidak!
Ingin mencuba produk Shaklee bolehlah hubungi saya seperti berikut. Saya akan memberi khidmat konsultasi secara percuma jer. Atau ingin bersama menambah pendapatan dengan saya dan mendapat potongan harga bagi produk Shaklee, jom hubungi saya.  

SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Brickfields, Bukit Aman dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah



No comments:

Post a Comment