Tuesday 14 April 2015

Sembelit - Usus bermasaalah sehingga nafas berbau

Sembelit adalah keadaan yang sukar untuk membuang air besar. Faktor utama ialah kekurangan fiber, mungkin juga kurang kalsium, mungkin juga air, mungkin juga pergerakan usus yang x berapa nak lancar. Agak ramai juga yang mudah kena sembelit. Sebelum sembelit perut mesti sebu atau kembung. 

Sembelit adalah salah satu tanda bahawa usus kita mempunyai masalah. Jika usus tersumbat banyak penyakit yang mudah kita dapat. Jika ambil macam2 suppliment atau makanan berkhasiat juga akan menjadi rugi kerana usus x dapat serap nutrien dengan baik jika usus tersumbat atau menebal. 

Tanda-tanda usus yang bermasalah 
1. Perut kembung
2. Sembelit
3. Kepala pusing/pening dan kelesuan 
4. Nafas berbau
5. Sakit pada sendi
6. Gatal-gatal pada kulit


Bagaimana nak cuci kolon dan menjadikan usus kita sihat ?

- Tanpa kos yang tinggi. Bawah RM 100 jer
- Tanpa menanggung kesakitan 
- Tanpa perlu amik cuti nak gie pusat rawatan 
- Tanpa takut lihat picagari dan tiub yang panjang 
- Tanpa perlu bersusah payah menyediakan resepi dengan berbagai2 tumbuhan dan buah buahan 
  setiap hari 


Pilihan 1 
============
Herba- Lax Shaklee 
Kuantiti : 120 biji 
Harga : RM 52.50
100% dari bahan semulajadi 
Sampingan : Selain membersihkan usus, dapat mengempiskan perut dan sebagai agen buang lemak . 

Nak tahu lebih banyak kebaikan Herba Lax boleh pergi ke link ini 


                                        


Pilihan 2
============
Ostematrix Shaklee
Kuantiti : 120 biji 
Harga : RM 61.00
Sampingan : Selain membantu sembelit dan membantu pergerakan usus, dapat menguatkan tulang, merawat sakit sendi, tidur lebih lena, kurangkan lenguh lenguh badan. 
Nak tahu lebih banyak kebaikan Ostematrix boleh pergi ke link ini 


Mudah  dan murah kan. Nak lagi mudah saya akan menghantar kepada anda sampai depan pintu rumah anda samada secara pos atau COD di kawasan yang saya cover. 

Anda masih rasa kurang yakin dengan produk nie, anda lihatlah testimoni mereka yang telah menggunakannya 







Banyak lagi testimoni yang best-best . Tapi saya rasa cukuplah apa yang ada. Saya harap anda semua berpuas hati. Tapi kalau ada yang hendak ditanya atau adalah sebarang kemusykilan boleh jer tanya saya. Saya sedia membantu 

Kempen Drug Free - Katakan Tidak!
Ingin mencuba produk Shaklee bolehlah hubungi saya seperti berikut. Saya akan memberi khidmat konsultasi secara percuma jer. Atau sekiranya anda ingin pulangan wang pada bulan berikutnya (rebet) di samping menambah pendapatan sambil menggunakan Shaklee dan mendapat potongan harga bagi produk Shaklee, jom hubungi saya, saya akan membantu anda.  


SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Bukit Aman, Brickfields dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah


No comments:

Post a Comment