Monday 17 February 2014

Rahsia CoQ Health Shaklee

Anda penat, mudah letih, mudah semput, sakit dada, krem otot dada. Jalan sikit sahaja mula lemah dan mula cari tempat duduk. Itu adalah petanda bahawa jantung dan organ penting anda mulai lemah. 

Ya, di dalam badan kita sememangnya ada CoQ tetapi tahukah anda kandungan coQ di dalam badan akan berkurang sekiranya anda merokok, tidak bersenam, usia menjangkau 30an-50an , mempunyai sejarah keluarga yang ada sakit jantung. 

Kurang..kurang...dan semakin kurang. Jika kurang mengapa? Ada masalah ke. Yer jika kandungan CoQ kurang di dalam badan, organ utama /penting akan mulai lemah. Jika organ utama mulai lemah, sel akan jadi lemah, otot akan lemah. Organ utama yang paling penting yang paling sangatlah kita takut kalau jadi lemah ialah JANTUNG. Bayangkan apa akan jadi jika jantung kita lemah.. Anda sanggup ke menahan kesakitan bila jantung mula lemah. 

Oleh itu kita digalakkan menggambil suppliment tambahan untuk coQ10 kerana apabila usia meningkat, 25% kandungan coQ akan berkurang dan penyerapan nutrien tidak dapat berjalan kerana tenaga dalam sel mula berkurang. Dengan mengambil suppliment CoQ Health Shaklee, boleh mencegah beberapa perkara berikut.




  1. Kesihatan Jantung-Mengurangkan kekerapan "angina episode" dan menguatkan jantung 
  2. Kanser -Merawat kanser payudara dan kesihatan sokongan kepada pesakit yang menerima kemoterapi
  3. Penyakit Gusi
  4. Kesihatan Mental - Kajian tambahan menunjukkan Pesakit Parkinson boleh mendapat manfaat tambahan daripada CoQ10
  5. Rawatan Obesiti- Mengurangkan berat badan
  6. Kesuburan - Meningkatkan jumlah sperma dan membantu kesuburan lelaki
  7. Mengurangkan simptom-simptom masalah jantung seperti sesak nafas, sukar tidur, dan bengkak. Jadi CoQ10 penting untuk meningkatkan tenaga di dalam otot jantung, juga meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan.
  8. Penting untuk kesihatan ginjal
  9. Mengatasi masalah kekurangan tenaga 
  10. Membantu merawat migrain.
  11. Co-Q10 boleh meningkatkan insulin - baik untuk pesakit kencing manis
  12. Co-Q10 boleh melindungi daripada kesan-kesan sampingan dari ubat-ubatan seperti beta-blockers dan beberapa antipsikotik. Pengambilan ubat-ubatan yang kerap boleh mengganggu sintesis koenzim Q10 dalam tubuh contohnya seperti pil perancang.

Cubalah CoQ Health Shaklee pada 3 hari pertama dan anda akan merasa perbezaan yang sungguh ketara.


Sila hubungi saya sekiranya anda inginkan suppliment tambahan dan maklumat lanjut. 

SMS / WASSUP : 0173586889


Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Bukit Aman dan Pantai Dalam 
Penghantaran secara pos di seluruh Malaysia 


No comments:

Post a Comment