Wednesday 19 November 2014

GLA Complex - Apa yang anda hendak tahu

Pelbagai persoalan diajukan oleh orang ramai dan juga pengguna Shaklee mengenai GLA Complex. Banyak persoalan yang diketengahkan. Jangan panik, kerana bila anda panik anda akan memberi maklumat yang salah kepada pengedar Shaklee anda dan seterusnya pengedar Shaklee anda juga jadi panik sebab bercelaru maklumat yang diterima.

Jadi di sini saya cuba sampaikan maklumat ringkas dan jawapan ringkas untuk rujukan bersama.

1. Apa beza GLA Complex Shaklee dengan EPO 

GLA Shaklee diperbuat daripada ekstrak Minyak Borage. Kelikatan minyak GLA yang terkandung dalam GLA Complex Shaklee adalah 2 x lebih tinggi iaitu GLA Complex Shaklee adalah 300mg berbanding 100mg EPO

2.  Kitaran Haid saya tidak teratur. Boleh ke GLA membuat kitaran haid menjadi teratur.

Boleh dan Insyaallah sebab GLA dirumus khas untuk membantu mereka yang mengalami masalah haid yang tidak teratur

3. Kitaran haid saya teratur, Boleh ke saya mengambil GLA 

Boleh. Jika anda bercadang ingin mengandung sila rujuk cara pengambilan GLA. Jika anda tidak bercadang ingin mengandung, GLA digalakkan bagi mengelakkan sakit senggugut dan mengurangkan kebergantungan kepada pengambilan ubat tahan sakit yang akhirnya membawa kemudaratan dikemudian hari. Pengambilan supplemen jauh lebih baik kerana ia bersifat mencegah dari awal.

4.  Boleh ke orang lelaki makan GLA Complex

 Boleh. Tak de masalah .GLA Complex juga baik untuk menjaga kesihatan kelenjar prostat dan memelihara keseimbangan hormos testosteron


5. Saya masih bersekolah.Boleh tak saya makan GLA Complex Shaklee

Boleh. Tiada Had umur.

6. Berapa lama saya boleh hamil kalau makan GLA Complex Shaklee ni
Saya tak boleh bagi spesifik time. Yang saya boleh nasihatkan makan mesti konsisten. Ketahui waktu subur. Masa untuk bersama pasangan.Pemakanan seharian. Kesihatan Benih. Dapatkan pandangan pakar dan guna GLA Complex sebagai supplemen tambahan sebagai perangsang kepada produktiviti tubuh badan


Saya berharap soalan dan jawapan di atas sedikit sebanyak dapat dapat membantu anda semua yer. Skg saya akan terangkan mengenai GLA Shaklee untuk anda lebih mengetahui mengenainya. 

Atasi period tidak teratur, tingkatkan kesuburan


Antara kelebihan GLA Complex:
  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan
  • Melegakan simptom PMS
  • Membantu mengatasi masalah menopouse
  • Menguatkan kuku dan rambut
  • Menjadikan kulit cantik, sihat dan berseri
  • Membantu menangani ekzema
  • Membantu melegakan simptom artritis reumatoid
  • Menguatkan sistem imun badan
  • Memperlahankan proses penuaan
  • Mengurangkan blood clot yang mengakibatkan serangan jantung
  • Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  • Mengawal kolesterol
  • Membantu fungsi saraf

Antara testimoni dari pengguna GLA Shaklee





Kempen Drug Free - Katakan Tidak!
Ingin mencuba produk Shaklee bolehlah hubungi saya seperti berikut. Atau ingin bersama menambah pendapatan dengan saya dan mendapat potongan harga bagi produk Shaklee, jom hubungi saya.  


SMS / WASSUP : 0173586889
*Penghantaran percuma ke rumah di kawasan Puchong, Bukit Aman dan Pantai Dalam.
(*Pada waktu tertentu sahaja) 


Produk Shaklee bukan berfungsi untuk merawat atau mengubati TETAPI produk Shaklee berfungsi untuk mengatasi masalah


No comments:

Post a Comment